marți, 5 iunie 2012

Şedinţa 10: Insula vieţii şi arta negocierii a la Harward! Leadership: jocul câştigului reciproc (win-win)

Iată că s-a scurs şi cel de-al doilea an de proiect LMT...
Ce-a de-a zecea şedinţă, ne-a demonstrat tuturor că arta negocierii poate fi deprinsă, că orgoliile nu sunt de neînvins, că putem fi convingători, fără a forţa lucrurile, că dacă vrem să obţinem un avantaj, trebuie să ştim să şi "pierdem".
Cursanţii mei au lucrat mai întâi în 4 grupe, stabilind şi negociind reguli universal acceptate, care să le asigure supravieţuirea pe o insulă a vieţii...



Regulile echipelor:



Să vedem ce urmează:
Intzroducem câte un "intrus" în echipele iniţiale, cu rolul de a schimba minim 3 din regulile deja stabile, în urma consensului "supravieţuitorilor". O misiune dificilă, dar nu imposibilă!







Rezultat final: da, au fost schimbate regulile, fără a fi impuse. S-a negociat, iar regulile noi au fost rezultatul consensului.




4 comentarii:

  1. Ce repede a trecut..Tocmai acum s-a terminat cand ne simteam atat de bine! Abea astept urmatoarele activitati!
    o Atmosfera super, cu un trainer super.
    Va multumesc pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a facut placere sa lucrez cu tineri ca voi!
    Felicitari pentru intregul parcurs, le meritati din plin!

    RăspundețiȘtergere
  3. ADEVARAT. A AU FOST TOATE SEDINTELE SUPERBE SI AM AVUT MULTE DE INVATAT.IN PRIMUL RAND AM INVATAT SA NE CUNOASTEM UNII PE ALTI SI SA FIM O ECHIPA.POATE DE MULTE ORI AM FOST MAI UNITI, NE-AM INTELES MAI BINE DECAT IN CLASELE NOASTRE. AM PUTEA SA FACEM O CLASA DIN CEI DE LA LMT!:) LA CAT DE BINE A DECURS MODULUL. ASTEPTAM SI ALTE "PROVOCARI" ACTIVITATI PE CARE SA LE FACEM IMPREUNA CU DUMNEAVOASTRA DOAMNA PROFESOARA!>

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Alte provocari, da! :))
    Vacanta placuta, copii frumosi!

    RăspundețiȘtergere