miercuri, 4 aprilie 2012

Feedback intermediar

Un prim moment al bilanţului...feedback intermediar!
Scala de măsurare a feedbackului:
1=foarte slab
3=OK
5=excelent
  1. Despre modulul de curs (până acum) Media 4,48
  1. conţine teme utile şi interesante
  2. conceptele şi exerciţiile sunt pe măsura nivelului meu de înţelegere
  3. durata unei şedinţe este bine aleasă
  1. Despre stilul de lucru în clasă (până acum) Media 4,12
  1. este deschis, stimulativ, mă ajută să mă exprim liber şi să învăţ
  2. favorizează utilizarea eficientă a timpului meu
  3. mă ajută să învăţ de la ceilalţi colegi
  1. Despre trainer (până acum) Media 4,5
  1. gestionează eficient modul de lucru cu grupa mea
  2. vorbeşte concis şi la obiect, face recomandări utile
  3. a reuşit să „cupleze” cu grupa mea
  4. personal, l-am simţit aproape, ca sprijin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu